maandag 30 oktober 2017

Uitgebreid interview met AFRIKANER VOLKSPARTY over regeerakkoord

Na het publiceren van het vorige weblog artikel op sociale media werd ik gevraagd door journalist Robbert Veldman om nog nader in te gaan op enkele specifieke vragen. Robbert is journalist voor de AFRIKANER VOLKSPARTY en toonde al eerder interesse in mijn mening over politieke zaken. Zo stond er ooit een artikel over mij over het halal voedsel geven aan asielzoekers. Zie de link www.afrikanervolksparty.org/index.php/media/160-artikels/6266-geen-halaal.html
Ik dank de heer Robbert Veldman voor de getoonde interesse. Op twitter deelde ik nog mee; 'Bij de AFRIKANER VOLKSPARTY kijkt men niet op 1000 tekens. Als politicus word je respectvol benaderd en uitgebreid geïnterviewd. 
Zie hier het interview

1 opmerking:

  1. Er zijn exact 2.625 woorden gebruikt dus het klopt wat daar staat. Wij vinden het inderdaad ook zeer belangrijk dat iemand tot zijn of haar recht komt en hebben daarom liever dat degenen waar we een vraaggesprek mee hebben, uitgebreid antwoord geeft. De lezers en lezeressen hebben dan een goed beeld van de geïnterviewde.


    R.J. Veldman (Correspondent)

    BeantwoordenVerwijderen