maandag 16 maart 2015

Verkiezingscampagne #kiesjouwutrecht -> Steun van islamdeskundige Frans Groenendijk

Gisteravond waren er op Twitter enkele oprispingen over het onderwerp christenen en de PVV. Er verscheen een reactie van Frans Groenendijk @frgroenendijk die zei dat je deze bevolkingsgroep (christenen) niet over 1 kam moet scheren (waar hebben we deze uitdrukking meer gehoord?) en dat hij op mij gaat stemmen. Ik ken Frans niet echt erg goed, maar weet mij verbonden met hem en zijn zorgen over de actuele politieke situatie. Ik heb zijn boek ‘Islamofobie? een nuchter antwoord!’ gelezen en opgenomen in de bibliotheek van de Spakenburgse Vrijheidspartij. We hebben elkaar wel eens privé opgezocht ergens in de provincie Utrecht, waar hij woont, en op een fijne manier van gedachten gewisseld over het Mohammedanisme zoals hij zelf graag de islam bestempeld. Frans en ik waren ook aanwezig bij de rechtszitting van kameraad Anand Soekhoe over zijn islamkritische tweets en zijn onterechte ontslag als docent met betrekking hierbij! Frans is net als ik en Andre van Delft een liefhebber van wiskunde en een diep denker. Wij verschillen over het antwoord op de vraag of God bestaat, maar dat is helemaal niet erg. Ik denk dat ieder mens als opdracht heeft om te blijven zoeken naar de waarheid over de essentiële zaken des levens. Hij organiseert graag bijeenkomsten over actuele thema’s. Meer over Frans Groenendijk is te lezen via zijn ‘webstek’ http://www.islamofobie.nl/index.php/blog Het doet mij persoonlijk erg goed als iemand van zijn kaliber publiek zijn steun aan mij geeft. Bedankt Frans en graag tot ziens op een komende bijeenkomst van rechtse denkers…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten