maandag 16 maart 2015

Verkiezingscampagne #kiesjouwutrecht -> An van Pijkeren van CDA -> PVV

Dan was er deze dagen het grote nieuws over An van Pijkeren @campagneadvies ! Op 5 maart schreef ik al een artikel met als titel 'Hoe voortschrijdend inzicht over de islamisering leidt tot een nieuwe politieke keus'. Een aantal dagen later kwam dit nieuws in de lokale krant de Bunschoter. Ook maakte RTV Utrecht er melding van en werd zij ook nog eens een keer benaderd door het landelijke GEENSTIJL. Zie de link van GEENSTIJL waarin ook haar complete opinie te lezen is. Ik vind An erg moedig en ik waardeer het zeer dat ze 18 maart op mij gaat stemmen en daar nu ook publiek voor uitkomt. Dat ze aangeeft ook open te staan voor een functie bij de Spakenburgse Vrijheidspartij is ook erg fijn om te lezen. Tegelijk is dit een stukje bevestiging van mijn vele werk gedaan in de afgelopen jaren. Naast politieke ervaring en grote dossierkennis beschikt zij ook over veel tips over campagneactiviteiten! Kortom een topvrouw in mijn netwerk erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten