dinsdag 24 maart 2015

Terugblik #PS2015 #kiesjouwutrecht de campagne

Het is goed om even terug te kijken naar de belevenissen van afgelopen weken, die voor mij persoonlijk een groot succes zijn geweest. Ik ben een groot voorstander van positief denken en ik zal dit stukje laten doordesemen met positieve berichtgeving. Eerder schreef ik al op de weblog over leuke dingen in de campagnetijd zoals ook het nieuws van An van Pijkeren en haar publieke steun voor de PVV. Het was voor mij een hele eer om op de kieslijst van de PVV te mogen staan. Eerder schreef ik al wat dit voor mij betekent. In de aanloop naar 18 maart ben ik bijzonder verrast door het enthousiasme van de leden van de politieke partij SVP. Er is goed meegeholpen posters op te hangen van Geert Wilders. Toen deze eraf waren getrokken hier en daar vonden Henk, Ilfredo, Juul en alle anderen het hoog tijd dat de kop van mij zichtbaar werd. Ze zijn zelfs in Amersfoort en Baarn wezen plakken op de borden en reclamezuilen. Ilfredo kwam met popcornzakjes voorzien van een stickertje met mijn gezicht er op achter een grote ELF. Al met al erg hartverwarmend en ik kom woorden tekort om hun inzet te waarderen.   In een artikeltje hieronder kunt u enkele foto’s zien en de tekst ‘Geweldige spontane steun en campagneactiviteiten van de mensen van de SVP (Henk, Ilfredo, Juul etc.) en Bob Offringa die zijn auto en woning vol heeft geplakt met posters van Geert Wilders en mij. Hartelijk dank!’ Op straat en op sociale media kreeg ik ook veel positieve reacties van burgers die zeiden op me te gaan stemmen. Altijd leuk natuurlijk en goed voor de motivatie!
Hiernaast is ook een dankwoord op zijn plaats richting de lokale omroepen LOS Spakenburg en RTVBunschoten. Via filmpjes op Youtube en de kabelkrant kon ik de PVV en mijzelf als kandidaat presenteren. Dit alles in een ontspannen setting. Ook het schilderij ‘Christian Freedom Fighter’ van Hans van Tamelen was erg leuk. En gelukkig mocht ik ook nog een artikel aanleveren bij de redactie van de Bunschoter, die mij zowaar nog een abonnement probeerde aan te smeren. Ook de koude dag met de PVV kraam 14 maart op de markt samen met PVV Statenleden en vrijwilligers was erg leuk om te doen. Ik dank de fractie van de PVV voor de vrijheid en de impliciete steun voor deze campagneactiviteiten. Ik denk dat dit toch elementen zijn geweest die ervoor hebben gezorgd dat de PVV in dit dorp het als enige gemeente in de provincie goed heeft gedaan. Een volgend stukje zal gaan over de dag van de verkiezingen 18 maart!

2 opmerkingen:

  1. Beste Peter, dan nou natuurlijk de hamvraag... ben je gekozen als PVV-er? Wat is de uitslag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hans ik heb 774 stemmen in spakenburg en 566 in de overige 25 gemeenten in utrecht , niet rechtspreeks gekozen daarvoor moest ik er wel 2500 hebben, maar het was geslaagd allemaal

    BeantwoordenVerwijderen