dinsdag 17 maart 2015

Persbericht gepubliceerd in @debunschoter met dank!

PVV voor een beter Nederland!                  Mijn naam is Peter Frans Koops, kandidaat PVV.
Ik wil u graag vertegenwoordigen binnen de provincie Utrecht als Statenlid.
De PVV is dé partij die zonder loze beloften opkomt voor uw belangen;
* Een kleinere overheid en belasting verlaging
* Goede zorg voor bejaarden en gehandicapten 
* Onderwijs met aandacht voor Holocaust en antisemitisme 
* Een veilig Nederland met genoeg politie op straat 
* Geen nieuwe windmolens, ecoducten en moskeeën 
* Bezuinigen op subsidies en biogascentrales NIET in woonwijken
De PVV heeft GENOEG van massa-immigratie, islamisering, Jihad, hoofddoekjes, straatgeweld, hoge belastingen, ontwikkelingshulp, Brusselse regels, wantoestanden in de zorg, politieke elites en dierenmishandeling.
Partijleider Geert Wilders ondervindt veel tegenstand van politici, media, (kerken), het Openbaar Ministerie. Hij staat zelfs op de dodenlijst van Al-Qaida! Deze hedendaagse ‘profeet Elia’ verdient mijn onvoorwaardelijke steun. En die steun wil ik namens u vorm geven op provinciaal niveau voor de burgers van de gemeente Bunschoten.
De PVV wil politieke middelen inzetten om de islamisering in ons land en onze provincie tegen te houden. Mensen, van welk geloof of nationaliteit dan ook, die onderdak zoeken in ons land hebben zich aan te passen aan onze normen en waarden. Niet andersom! De christelijke partijen vind ik te slap en veel te weinig strijdbaar.
Ik heb goed afgewogen of ik op de kieslijst wilde staan. Je hoort bij een groep mensen die hun nek durven uitsteken en die mogelijk negatieve reacties van familie, vrienden en kennissen kunnen krijgen. Ook kan je maatschappelijke carrière onder druk komen te staan of - erger nog - je baan verliezen. Voor Bunschoten en omgeving is er op 18 maart dus wat te kiezen en met mij staat er een rechtse denker en doener op het menu. Veel voorkeurstemmen van u geven mij steun en vertrouwen voor de toekomst!
Kies PVV, kies voor vrijheid, kies voor uw vaderland met haar eigen westerse beschaving.
Hartelijk dank als u straks vakje 11 van lijst 5 invult! Met z’n allen voor een beter Nederland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten