zondag 8 maart 2015

Bij de Lokale Omroep Spakenburg

Onlangs was ik gast bij de sympathieke Hillebrand de Graaf van de Lokale Omroep Spakenburg @RTV_LOS. In het interview mocht ik wat vertellen over mijn persoonlijke drijfveren om PVV-kandidaat voor de Provinciale Statenverkiezingen te willen zijn. De voorgeschiedenis komt aan bod en ook wordt een blik in de toekomst geworpen. Uiteraard komen ook veel punten uit het verkiezingsprogramma aan de orde. Er zal inhoudelijk wellicht nog wel wat op het interview aan te merken zijn, dit mag de pret niet drukken. Persoonlijk vond ik het een erg leuk gesprek en dank de LOS voor de ruimte die ze aan mij gegeven hebben. Zie hier de opname en oordeel zelf. Natuurlijk hoop ik veel voorkeurstemmen te krijgen en mij in te zetten voor de PVV. Een nadere toelichting hierop volgt binnenkort nog op de weblog en in de plaatselijke krant De Bunschoter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten