zondag 28 december 2014

Verlaat de ChristenUnie 2014 met leugens over de PVV?

Op 26 maart schreef ik een stukje met als titel ‘Reactie CU onnodig, vals, onchristelijk en vooral gedaan voor eigen gewin!’ Een inhoudelijke reactie van de CU bleef uit. Op 1 juni kwam ik op de weblog even terug met het artikeltje ‘CU top zwijgt al maanden over eigen leugens over PVV’ en nu op de grens met het nieuwe jaar 2015 eindig ik met de vraag ’Verlaat de ChristenUnie 2014 met leugens over de PVV? Onwaarheden over de PVV doen het goed in de media we zagen dat deze week nog met een slordig stuk in de Volkskrant over gedeclareerde kosten van het Wildersproces. Ik vermoed dat de geloofsgenoten van de CU blijven zwijgen over hun eigen leugens, maar wellicht zit ik er naast…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten