zondag 19 februari 2012

Arme kerk, met zulke theologen

Dit is het commentaar van Gielah Tabak @Gielah op de recensie van Ben Kok van het boek “Wat Christenen Geloven & Moslims Niet Begrijpen” van Marten de Vries/Gert-Jan Segers. Ik ben het eens met deze conclusie omdat ook ik in de kerk hetzelfde geluid hoor als er over de islam wat gezegd wordt. Meestal wordt de islam verzwegen als er gepreekt wordt over de antichrist en dat Allah een afgod is krijgen voorgangers ook maar moeilijk uit hun strot. Er heerst immer een politiek correcte sfeer rondom de kansel. Ik benoem dit ook in mijn boek “Van slippendrager tot lokale Wilders”  Nee dan is de recensie van vriend Ben Kok over dit boek veel duidelijker en ook erg leerzaam om te lezen. Hij zegt zelf in een mailing: “Zie ook mijn boekrecensie over het politiek correcte boek van De Vries/Segers (CU), waaruit u ook de nodige argumenten kunt oppikken om zelf met moslims in gesprek te gaan.
http://tora-yeshua.nl/2012/02/theologen-marten-de-vries-en-politicologen-gert-jan-segers-cu-logen-en-blijven-dat-doen-boekrecensie Leest u ook de interessante reactie van Marten de Vries zelf? Oordeelt u zelf, waarbij ik tegelijk de wens uitspreek dat u wilt nadenken over deze onderwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten